21. mája 2016

Výstava INNOTRANS 2016 v Berlíne

Vážený partner,
bude nám potešením, ak sa počas výstavy Innotrans 2016 stretneme na našom stánku nb. 403, v hale 3,2.
Spoločnosť Tatravagónka bude vystavovať svoje produkty na koľajisku výstavy.
Budeme sa tešiť na spoločné stretnutie!

T1/19 – Zans 98m3 – JUMBO PLUS
Vývojová novinka, udávajúca trend na trhu! Tento vagón sa dá charakterizovať odľahčením, ktoré sa odráža na jeho hmotnosti a maximálnom využitím objemu a teda prepravovaného množstva produktu. Bezkostrové prevedenie vagóna sa odrazilo na jeho hmotnosti, ktorá sa zastavila pri takomto veľkom objeme na 22t. Zároveň je vagón o 0,5 m kratší ako jeho predchodca – Zans 95m3. Aj vďaka týmto vlastnostiam je zaručený nárast prepravovaného tovaru o 6%.

T3/47 – Uagnpps 92m3
Vagón, ktorý sa dá nazvať aj obojživelníkom, nakoľko slúži na prepravu cukru a obilia. Vagón je vyšperkovaný niekoľkým unikátnymi technickými riešeniami – vďaka špeciálne navrhnutým násypným otvorom je zaručená primeraná a bezprašná dávkovateľnosť. Vagón má vnútorný potravinový náter a špeciálny odvzdušňovací ventil, ktorý reguluje podtlak, čiže je vzduchotesný. Špeciálne navrhnuté sú aj sklony na vysypávanie prepravovaného tovaru, čo znižuje aj frekvenciu čistenia a vnútornej údržby vagóna. S objemom 92m3 je najväčším obojživelníkom vo svojej triede. Vagón vieme vyrábať v rôznych prevedeniach – napr. s odklopnou strechou.

T3/48 – Snps
Tento univerzálny vagón neslúži len na prepravu dreva, ale vďaka nášmu technickému riešeniu je uspôsobený aj na prepravu kontajnerov (loženie ako pri vagóne Sggnss 60´. Na vagón sa dá uložiť drevo o rôznych dĺžkach – 2m, 2,5m, 3m, 4,5m, 5,1 m, 6m. Vagón je vybavený klanicami fa. EXTE.
Charakteristickými vlastnosťami vagóna je jeho ľahkosť (22,5 t) a je vybavený bezčelníkovými podvozkami. Špeciálne navrhnuté podvaly zabránia poškodeniu vozňa vykladačom. Podlaha vagóna je v jednej rovine, čo prispieva ku bezpečnosti a je poskladaná z plechov, ktorých hmotnosť je do 30 kg, teda garantuje zjednodušenú údržbu počas životnosti vagóna. Vagón má alternatívne prevedenie s prednou a zadnou stenou, ktoré je tiež schválené a certifikované.

T4/43 – Sggnss 80´- LIGHT EIGHTY
Tento vozeň na prepravu kontajnerov sa vyníma nižšou vlastnou hmotnosťou, zníženými nákladmi na údržbu, a svojou univerzálnosťou. Loženie vagóna je možné 30timi rôznymi kombináciami 20´, 26´, 30´, 40´, 45´, High cube, High cube pallet wide kontajnerov a výmenných a cisternových nadstavieb. Markantné zníženie vlastnej hmotnosti s unikátnou konštrukciou kostry umožňuje operátorom rapídne zvýšiť efektivitu prepravy. Úspora na trati pri prázdnom (neloženom) vlaku predstavuje 113 ton, čo je skoro 20 % hmotnosti vlaku. Odstránením kĺbového mechanizmu a teda odstránením stredného podvozku je vagón oproti štandardnému kontajnerovému vagón kratší a taktiež sa znižujú náklady na jeho obstaranie a údržbu. Vagón je vybavený kotúčovou brzdou a okrem svojej ľahkosti má ďalšiu obrovskú výhodu, a tou je jeho zaradenie medzi „Veľmi tiché vagóny“ (podľa vyhlášky Európskej komisie EU 2015/429).

T3/51 – Sggrss 80´
V spolupráci so spoločnosťou Innofreight Tatravagónka predstavuje tento intermodálny vagón, ktorý slúži na prepravu špeciálnych 20´a 40´kontajnerov. Na vagóne môžete vidieť loženie rôznych kontajnerov o rôznej dĺžke – konkrétne kontajnere Rock Trainer 30´, Mon Tainer XXl 20´a Wood Tainer XXM 13´.
-Ak vás niečo napadá, stačí aj heslovito napísať – ja to naštylizujem.

Stánok spoločnosti Tatravagónka (hala 3.2  – 403) – podvozok TVP NG-DBS
Podvozok, ktorý je najnovším konštrukčným riešením spoločnosti Tatravagónka, môžete vidieť v reálnej veľkosti priamo na našom stánku. Tento podvozok má niekoľko nezanedbateľných výhod. V prvom rade je to zníženie opotrebenia dvojkolí až do 30%. Podvozok má hmotnosť 5 t – teda najnižšiu v kategórii „track friendly“ podvozkov. Zároveň je garantovaná jeho 100% zameniteľnosť so štandardným podvozkom radu Y25. Taktiež sa nám podarilo znížiť hluk oproti limitu TSI, čo ho radí do kategórii veľmi tichých podvozkov (podľa vyhlášky Európskej komisie EU 2015/429). Vďaka novému vedeniu dvojkolesia so zmenenou charakteristikou vypruženia a s krížovou väzbou sa výrazne zlepšila bezpečnosť proti vykoľajeniu za kvázistatických podmienok. V neposlednom rade vďaka našim vykonaným porovnávacím overeniam v spolupráci s TU Berlín a VTG sa potvrdila energetická úspornosť až do 10% v najmenších oblúkoch.

 

Odber noviniek

Chcete byť informovaný o novinkách a zaujímavých informáciách týkajúcich sa lídra na európskom trhu nákladnej železničnej dopravy?