TRADÍCIA A VYTRVALOSŤ

Sila značky TATRAVAGÓNKA sa opiera o takmer 100-ročnú históriu odhodlanej a vytrvalej práce. Vďaka odhodlanej a usilovnej práci svojich zamestnancov spoločnosť TATRAVAGÓNKA vyrobila viac ako 130.000 nákladných vagónov (asi 1.800 km) v takmer 100 rôznych konštrukčných prevedeniach a približne 400.000 podvozkov.

Zakladateľom podniku je rodina Halathovcov, ktorá v roku 1922 vyhrala súťaž na opravu nákladných železničných vagónov pre vtedajšie československé železnice. V roku 1946 sa začali pod Tatrami vyrábať nákladné železničné vozne. Ďalším nemenej zanedbateľným výsledkom bol nárast výroby o 500 %. Od 60-tych rokov minulého storočia TATRAVAGÓNKA patrí k ekonomickým lídrom s domácim kapitálom.

ZÁKLADNÉ ÚDAJE

  • ročná produkcia: 4.000 nákladných vagónov a 10.000 podvozkov

  • 9 špecializovaných výrobných liniek, t.j. výrobná kapacita 9 rôznych typov nákladných vagónov súčasne

  • mesačná kapacita každej výrobnej linky je 100 nákladných vagónov

  • trhový podiel: > 40 % európskeho trhu

  • priemerný ročný obrat: > 350 mil. eur

  • popredajný servis – opravy, revízie a prestavby

  • silná konštrukčná a vývojová skupina

TATRAVAGÓNKA – SPRÁVNA VOĽBA

  • Európsky líder vo vývoji a výrobe nákladných vagónov

  • Takmer 100-ročné skúsenosti vo výrobe nákladných vagónov

  • Súčasť silnej skupiny – Optifin Invest a Budamar Group

  • Spoľahlivý dodávateľ pre významné európske prepravné spoločnosti

  • Vysoká výrobná kapacita

  • Silná konštrukčná báza

  • Odborný profesionálny personál

  • Individuálne technické riešenia

  • Finančná stabilita

 

CHCEME BYŤ VAŠOU PRVOU VOĽBOU 

Spoločnosť TATRAVAGÓNKA disponuje najmodernejšími technológiami delenia materiálu s vysokou presnosťou, osvedčeniami a certifikátmi potvrdzujúcimi kvalitu našich zváracích postupov. Vieme vyrábať široký sortiment strojárskych výrobkov – od drobných až po náročné veľkorozmerné konštrukcie pre železničnú prepravu. Vďaka značným investíciám za posledné roky spoločnosť vyrába nákladné vagóny a podvozky spĺňajúce najvyššie technické a kvalitatívne požiadavky.