21. mája 2016

Výberové konanie – tvorba a redizajn webstránky

POŽIADAVKY NA WEBSTRÁNKU

  • GRAFIKA
    • v rámci dizajn manuálu spoločnosti
    • nadčasová, moderná, dynamická, reprezentujúca spoločnosť a jej hodnoty
    • mala by odrážať postavenie spoločnosti ako lídra na európskomtrhu
    • podmienka: použitie loga s odkazom na landpage
    • privítame vytvorenie viacerých šablón, ktoré by sa dali prípadne meniť podľa potrieb spoločnosti
  • OBSAHOVÁ NÁPLŇ
    • V plnej réžii TvP – podmienkou je jednoducho a intuitívne ovládaný editovateľný priestor v admin rozhraní
    • Menu, kategórie a články – základná schéma bude dodaná od TvP – je potrebné počítať s 5 – 6 hlavnými obsahovými témami, ktoré sa budú členiť na kategórie a sekcie
    • Z obsahovej stránky bude webstránka naplnená aj audiovizuálnymi výstupmi (3D animácie, krátke prezentačné videá o spoločnosti, príp. 3D prehliadka) – tieto videá dodá TvP
  • WIDGETY
    • Stránka by mala obsahovať nasledujúce nástroje a widgety určené pre potreby jednotlivých oddelení a úsekov spoločnosti:
    • Kontaktný formulár v rovnakom dizajne, avšak s rôznymi obsahovými náplňami prihliadnuc na potreby úsekov
    • „Aktuálne voľné pracovné miesta“ – graficky a dizajnovo spracované tak, aby sa dal tento odkaz jednoducho nahrať na webové reklamné portály (profesia.sk….)
    • Samostatná zóna pre všeobecné dokumenty, ktoré by sa mali dať ľahko stiahnuť pre potreby zákazníkov a dodávateľov
    • Editovateľné odborné fórum s možnosťou prihlásenia sa
    • Kontaktný formulár s možnosťou nahrania fotografií, resp. obrázkov
    • Možnosť prihlásenia sa užívateľov na odber noviniek – rozdeliť podľa cieľových skupín (dodávatelia, zákazníci, potenciálni zamestnanci, študenti, odborníci)
  • SEO optimalizácia
    • Vzhľad a programovanie webstránky musí byť v štandarde požadovanom na SEO optimalizáciu – kľúčové slová, prelinky a forma budovania SEO bude upresnená po výbere
    • Stránka by nemala obsahovať žiadne flash formy prezentácie
    • Stránka musí byť google friendly
    • Stránka sa musí správne zobrazovať v rámci prehliadania na smartfónoch, tzn. musí byť responzívna
    • Momentálne nie je požiadavka na PPC kampane v rámci firemnej webstránky
    • Stránka bude prelinkovaná min. 1 odkazom na sesterské weby spoločnosti
    • Prelinkovanie jednotlivých stránok a obsahov v rámci stránky a aj na iné webstránky je podmienkou (počet prelinkov bude upresnený po výbere) – jednou z požiadaviek
      je min. 1 prelink v rámci každej obsahovej stránky a kategórie
    • Prelinkovanie a možnosť zverejňovania skrátených odkazov na sociálnych médiách
  • JAZYKOVÉ MUTÁCIE
    • Je potrebné pripraviť priestor na 4 jazykové mutácie webu – SJ, AJ, NJ, RJ
  • EXTRA POŽIADAVKY
    • Možnosť intranetu pre zamestnancov spoločnosti – túto možnosť naceniť extra v rámci ponuky
    • Vývoj jednoduchej aplikácie na výpočet ekologickosti, hluku, prepravovaného množstva, váha vs. objem – pri tejto požiadavke nie je dôležité zadanie, ale dodanie aplikácie, ktorá je jednoducho editovateľná bežným užívateľom
    • Poskytovateľ servera bude upresnený po výbere
    • Zhodnotenie možnosti prepojenia webstránky s programami, ktoré sa využívajú v rámci TvP
    • Krátky prieskum konkurenčných webov a zhodnotenie dodávateľa webstránky
    • Odporúčania v rámci tvorby SEO a ďalších krokov pre udržanie dizajnu a pokroku v rámci firemnej prezentácie
    • Servis a hotline na update a riešenie problémov v rámci webstránky spoločnosti
    • Vytvorenie min. 10 admin prístupov – ako prispievateľov po obsahovej stránke a 2 superadmin prístupov
    • Zaškolenie na admin prístupy a superadmin prístupy
    • Min. 3 referencie tvorby webstránky

Termín ukončenia výberového konania: 30.11.2015

Kontakt: marketing@tatravagonka.sk

Odber noviniek

Chcete byť informovaný o novinkách a zaujímavých informáciách týkajúcich sa lídra na európskom trhu nákladnej železničnej dopravy?